duminică, 8 aprilie 2012

Statusuri de Indiferenta



-Stiu am un talent nativ,sa folosesc un zambet fin pe post de sedativ
 

-Sunt o fata cu tupeu si fac numai ce vreau eu:X
 

-Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.
 

-Prietenii adevarati tin la tine Si sunt langa tine si la rau si la bine Nu te barfesc pe la spate Ci te ajuta chiar in toate
 

-Nu mai sunt fetita pe care o stiai u mai demult...Poate nici n`ai observat de la un timp am mai crescut
 

-Vreau ceva doar pentru mine,ca stiu cum sa-mi mearga bine,daca ma intreb de tine...du-te tare cat te tine!
 

-Te tin la distanta,Ma fac ca nu iti dau importantza,Situatia`i mai complicata,Sunt o fata RASFATATA
 

-Multzi imi gasesc defecte impresii in cap,zi de zi cate un fraier se crede baiat de baiat
 

-Nu incerca sa ma judeci dupa aparantze,Sau dupa vorbe scoase de niste zdrentze
 

-Am invatat sa iubesc tot ce era al meu,Dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam!  
 

 -Barfa'i pentru prosti,deci lasa'i sa vb lasa'i sa se agite stii ca nu conteaza,in lumea printeselor nu exista rautate 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu