luni, 30 aprilie 2012

Massuri Amuzante


Foaie verde si-o lalea, Pe profi naiba sa-i ia. Foaie verde tufanica, Astia creierul ne strica. Foaie verde liliac, Profu' e aurolac. Foaie verde frunza-ndunga, Cand ii vad borasc in punga. Foaie verde ghiocel, Dirigu-i ca un purcel. Foaie verde hop-siasa Asta-i viata-n scoala mea!


Legile Elevului -Intotdeauna are dreptate ... chiar daca nu i se da. - Nu copiaza niciodata ... consulta. - Nu vorbeste ... schimba impresii. - Nu isi distrage atentia ... studiaza anatomia mustelor. - Nu chiuleste ... este solicitat in alte parti. - Nu ramane corigent ... este lasat corigent. - Nu fumeaza ... se stimuleaza. - Nu injura ... se descarca. - Nu insulta profesorii ... le aminteste ceea ce sunt. - Nu citeste reviste in timpul orelor ... se informeaza. - Nu distruge scoala ... o decoreza. - Nu arunca cu creta ... studiaza legea gravitatiei. - Nu rade in ore ... e fericit.


Cand ma nasc, sunt Negru, Cand cresc, sunt Negru, Cand stau la soare, sunt Negru, Cand mi-e frig, sunt Negru, Cand sunt speriat, sunt Negru, Cand sunt bolnav, sunt Negru, Iar cand mor, sunt tot Negru. Iar tu, tipule Alb, Cand te nasti, esti Roz, Cand cresti, esti Alb, Cand stai la soare, esti Rosu, Cand ti-e frig, esti Albastru Cand esti speriat, esti Galben, Cand esti bolnav, esti Verde, Iar cand mori, esti Cenusiu, Si tu ma numesti pe mine Colorat ?


10 Diferente intre rockari si manelisti: 
1.Manelistii put urat. Rockari put frumos 
2.Manelistii se dau cu gel in cap. Rockari isi ingrijesc parul [deaia si-l lasa lung] 3.Manelistii sunt nespalati. Rockari se spala des 
4.Manelistii se scuipa. Rockari se bat cu apa
5.Manelistii au tarfe. Rockari au fete bune, care nu sunt tarfe 
6.Manelistii dau din buric si din c*r. Rockari din cap si maini 
7.S-au facut campanii anti-manele. Nimeni nu a facut anti-rock 
8.Manelistii poarta tricouri roz, mulate. Rockari tricouri negre largutze 
9. MAnelistii injura urat. Rockari inventeaza injuraturi p moment 
10.MAnelistii nu o sa trimita massu m departe . Rockari o sa rada si o sa-l trimita .



Sonmoroase profesoare,
          Pe la clase se aduuna,
          Se ascund dupa catedra
          Noapte buna...!!!!


           Si elevii toti suspina,
            Catalogul negru tace,
            Chiar si creta de pe tabla...
           Somu-si  face.


          Iese un elev la tabla,
          Printre cifre sa se-ncurce,
         Fie-ti zecele aproape,
          Lasa proful sa se culce...


     Peste-a fizicii probleme,
            Elevul sterge tabla luna...
      Totu-i vis si armonie,
                     Cand se suna....





Scoala = casa groazei.... cancelaria = academia de politie..... sala de clasa = zona crepusculara.... dictionarul = inamicul nr. 1..... sefa clasei = asasinul din umbra... substantele de chimie = Dosarele X ... ora de dirigentie=Stirile ProTv de la ora 5... ora de mate = Misiune imposibila


-Ce fain ar fii daca: 
** la mate am invata sa socotim cati avem in lista 
** la romana sa le citim numele
** la istorie sa invatam cele mai vechi iduri 
** la muzica sa invatam cantecul yahoooului 
** la engleza sa citim instructiunile 
** la franceza sa vb cu francezi 
** la sport sa ne antrenam la butonat 
** la geografie sa invatam in ce zona se afla cel mai mare grup de messengeristi 
** la religie sa invatam cat de sfint este yahoo-ul
____________________________________________



Cum iti dai seama la ce ora esti :
Daca e verde sau se agita , e biologie !
Daca pute , e chimie !
Daca nu functioneaza , e fizica !
Daca e de neinteles , e matamatica !
Daca nu are sens e economie sau psihologie!
Daca e mult si nefolositor , e limba romana !
Daca e vechi , e istorie !



: Se duce Maria la preot :
- Parinte am avut aseara un vis si vreau sa ma spovedesc.
- Spunse fiica mea...
- Parinte am visat ca a venit Ion aseara, a intrat la mine in camera si m-a sarutat.
- Cum fiica mea... asa? (si preotul o saruta).
- Da, da parinte si apoi mi-a dat bluzita si fustita jos.
- Cum fiica mea... asa? (si preotul o dezbraca).
- Da, da parinte si apoi mi-a dat si lenjeria intima jos.
- Cum fiica mea... asa? (si preotul ii da fetei lenjeria intima jos).
- Da, da parinte si apoi am facut sex.
- Cum fiica mea... asa? (si preotul se pune pe treaba).
Dupa ce termina treaba, Maria ii zice preotului:
- Da, da parinte si apoi mi-a dat 100 de euro.
- Vise fiica mea... vise...[scuze de mass]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu