sâmbătă, 21 aprilie 2012

Statusuri Expresii

Nu uita ca viata-i scurta
Folosestete de ea
Iubeste cat e posibil
Si nimic nu regreta 

Te poti simti singur, trist, dar niciodata invins. Poti pierde, poti gresi, poti suferi, dar nu te gandi sa abandonezi. Priveste viata cu ochi de invingator si ai sa vezi cat e de frumoasa!... 

Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare. 

Dak ai adunat cateva scoici de pe malul oceanului, nu pretinde c-ai sa poti patrunde in adancurile lui! 

1) vreau sa iti zik un secret dar mi-e rusine; poate afli de la nr 2 . 
2) ah, nu pot, .citeste la 3 .
3) mi-e frica sa iti zic, poate am curaj la 4 .
4) nu pot, sincer, poate te superi, uita-te mai incolo la 5 ca mi-e frica sa iti zic .
5) are un secret nou, pe al meu ti-l zik la urama .
6) uita-te mai la 7, esti chiar curios / a ?
7) nu prea pot sa iti zic, uita-te la 8 
8) ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz.... dorm ! uita-te la 9 .
9) 10 poate are curaj !
10) asa, stiai ca ..................... am uitat ce vreau sa iti zik !
= ))))))
Vote p mnee ! 

Au trecut peste mine atatea anotimpuri...INUTIL!
Am ramas tot suflet de copil. 

Nu arunca vorbe-n vant, ca poluezi atmosfera! 

curand va fi randul meu sa zambesc.de fapt, n`am sa zambesc, am sa rad in hohote! asa ca profita acum cat mai poti... cu cat vei profita mai mult,cu atat voi rade eu cu mai cu pofta. nici nu stii ce gust dulce are razbunarea!eu am sa simt gustul curand. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu