luni, 2 aprilie 2012

Statusuri Haioase


1) Barbatul: - In sfarsit! Am asteptat asta atata timp!
Femeia: - Vrei sa plec?
Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.
Femeia: - Ma iubesti?
Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!
Femeia: - M-ai inselat vreodata?
Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.
Femeia: - O sa faci sex numai cu mine?
Barbatul: - Sigur ca da. Cu orice ocazie.
Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?
Barbatul: - Ai innebunit?
Femeia: - Pot sa am incredere in tine?
Barbatul: - Da!
Femeia: - Iubitule!

... si acum, citeste de jos in sus ... scz de mass dar e prea tare sa nu-l citesti..... merita citit 

2)Colo sus in cimitir
Stau mormintele in sir
Daca faci mishto de mine
Fac un loc si pentru tine 

3)Sonmoroase profesoare,
Pe la clase se aduuna,
Se ascund dupa catedra
Noapte buna...!!!!


Si elevii toti suspina,
Catalogul negru tace,
Chiar si creta de pe tabla...
Somu-si face.


Iese un elev la tabla,
Printre cifre sa se-ncurce,
Fie-ti zecele aproape,
Lasa proful sa se culce...


Peste-a fizicii probleme,
Elevul sterge tabla luna...
Totu-i vis si armonie,
Cand se suna....)) 

4)Eu sunt negru ca piperu ma iubeste tot cartieru..

5)Cand eram mik credeam ca faima si banii ma vor face fericit ..acum ka am crescut .. am realizat ca asa este!

6)Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit… Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul… Ai fost alaturi de mine kand mi`am busit masina… Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!!

7)INCREDIBIL.. Incearca si tu l ! Da-te de 3 ori cu capul de monitor, Da-ti cu tastatura in gura de 20 de ori, Arunca-te pe geam si inchide ochii ..ca rezultat ai sa vezi persoana iubita ce ti-e harazita sa-ti fie nevasta

8)Vaca portocalie la brutarie: as dori doua franzele albastre.
Brutarul: ne pare rau, nu avem decat baghete verzi.

9)10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% fac misto de tine ! 

10)Erau odata trei vampiri carora le era foame.Se duce primu' si se intoarce cu gura plina de sange.....ceilalti il intreaba: 
- ba, de unde ai luat sange?
-vedeti turma aia de oi? 
-da! 
-am mancat-o toata. 
Se duce al doilea si vine cu fata plina de sange . 
-baaa, de unde ai luat atata sange? 
-vedeti herghelia aia de cai?
-DA! 
-am mancat-o toata . 
Se duce al treilea si vine cu tot corpul plin se sange. Ceilalti il intreaba: 
-baaa, de unde ai luat atat de mult sange??? 
-vedeti stalpu' ala ??? 
-da!
-eu nu l-am vazut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu