luni, 30 aprilie 2012

Stausuri Triste


Iti zic adio printre lacrimi si te las in drum…am suferit prea mult ca sa te iert si acum
Am un status trist pentru ca am avut o zi grea… am langa mine o sticla de vin si imi zambeste funia!!
Te urasc pentru ca nu pot spune ce simt pentru tine, te urasc pentru ca nu vreau sa-ti cer mai mult decat o clipa de nebunie, te urasc pentru ca nu pot spune ca …. te iubesc. Te urasc ca ai intrat in jocul meu si ai jucat mai bine ca mine, te urasc pentru toate gandurile si asteptarile in neliste, te urasc pentru fluturasii din stomac cand iti auzeam vocea. Te urasc pentru ca soarele nu mai lumineaza ca altadata si luna pare chiar mai trista ca mine, , te urasc pentru toate lucrurile si locurile care aduc aminte de tine Te urasc pentru ca nu mi-am dorit nimic altceva decat sa te simt, te urasc pentru toate acele sentimente care mi-au inundat sufletul si apoi mi l-au distrus, te urasc pentru imbratisarile tandre si sarutarile pasionale … Te urasc ca mi-ai furat gandurile si m-ai facut sa uit de scopul in viata, te urasc pentru ca nu-mi doresc nimic altceva decat sa stiu ca esti acolo si te gandesti la mine, te urasc pentru ca nu stii daca destinul ne va mai aduce vreodata impreuna.
Aiurea ma mint k nu-mi pasa, Aiurea spun k nu mai conteaza, Aiurea ma prefac k sunt bine…Ce greu e sa invingi cand lupti cu tine…
M-ai parasit fara niciun motiv,iar eu sufar,plang si nu mai pot lacrimile sa le alung.Spune-mi cu ce ti-am gresit ,te iubesc si nu pot trai fara tine .Poate te-am iubit prea mult si de aceea m-ai lasat asa,distrusa,fara viata .Acum cum m-as putea aptine cand vad pe alta lnga tine, razand cu suflet fericit,iar eu cu sufletul rani…..Intr-un final tarziu am inteles de ce m-ai parasit… Ai vrut sa te razbuni pe mine pentru ca eu prima oara te-am parasit pentru cel mai bun prieten al tau desi nu-l iubeam,iar tu acum faci acelasi lucru,nestiiand ca eu nu te pot uita pt ca ai fost prima dragoste a mea!!!IARTA-MA cum sa te uit ???
Vise spulberate…noptii indurerate….nimik nu mai e de spus decat un simplu apus…nimik nu mai am de zis…decat zilele de vis…nimik nu mai ma de zis decat …un simplu zambet….trist!
Cazi,te ridici,tot ce-ti zici e rabdare,
Plangi,te distrugi,vrei sa fugi si te doare
Dai tot ce ai si ce n-ai,
Totusi pare
Ca nu te descurci sa le pui lumea la picioare
.Intre tine si el se afla un zid. Este un zid peste care nu poti trece… care ramane acolo…intre voi 2… pentru totdeauna! Zidul asta poate fi reprezentat prin: ura, gelozie, inselare, distanta sau… iubire…
Pe masura ce crestem descoperim ca pana si persoana care nu trebuia sa te dezamageasca vreodata , probabil o va face .
Vei avea inima franta cel putin o data si de fiecare data va fi din ce in ce mai rau.
Vei frange si tu inimi, asa ca adu-ti aminte cum te-ai simtit cand tu sufereai.
Te vei certa cu cel mai bun prieten. Iti vei invinui noul iubit/noua iubita pentru ce a facut cel/cea dinainte.
Vei plange pentru ca timpul trece prea repede , si , poate , vei pierde pe cineva drag.
Asa ca , fa prea multe poze , razi prea mult , iubeste ca si cum nu ai fost niciodata ranit din dragoste.
Pentru ca , pentru fiecare 60 de secunde in care stai suparat , pierzi un minut din viata pe care nimeni nu ti-l poate da inapoi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu