luni, 2 iulie 2012

Statusuri de dragoste (noi)


***Da-le naibii de sentimente, am momente cand n-am argumente!
***Poate o alta ea îti va parea mai minunata ,Simpla,Dar totusi complicata !
***Respect pentru baiatul care spune :” Nu pot , am prietena si o iubesc ! ?
***Nu exista cai gresite, doar drumuri alese prost. Nu exista „ nu pot”, doar „nu vad nici-un rost”.
***Si toti o intreaba ce s-a intamplat, ea le raspunde scurt “Nu ma intereseaza, l-am uitat ! ”
***Trebuie sa-mi pese mai mult de mine. Câteodata sa faci rau, aduce bine.
***Vrei sa o vezi din nou intrând pe usa, dar nu apare. Nu întelegi cum ieri a fost dependenta, azi nepasatoare.
***Pasiunile noastre sunt precum apa si focul ,sunt buni servitori dar stapani periculosi.
***Femeia nu este doar sensibila,este si rebela si senzuala
***Sunt de acord cu obiceiul care spune ca barbatul trebuie sa sarute mana femeii cand o intalneste prima data.De undeva tot trebuie sa inceapa…
***Ea: Promite-mi ca nu vei iubi o alta fata..
El: Nu pot..
Ea: Ah.. Deci exista altcineva..
El: Da.. Seamana mult cu tine doar ca e mai tânara.. Are ochii tai si într-o zi te va striga “mami”.
***~ O femeie cu încredere în sine nu îsi arata trupul dezbracat, ci fata nemachiata~
***~ Când te ridici prietenii afla cine esti. Când cazi tu afli cine îti sunt prietenii. ~
***Maybe I am less than what you want, but you can be sure I.m more than what you deserve .
***Let your smile change the world, but never let the world change your smile!
***Cel mai frumos cadou nu il gasesti in magazine, ci in inimile prietenilor tai adevarati!
***Nu fii suparat din cauza oamenilor! Vor muri cu totii
***Love doesn’t need to be perfect. It just needs to be true! ?
***~ As vrea sa pot “stinge” sentimentele mele pentru tine, cu aceiasi usurinta care-mi sting tigara. ~
***Crede-ma când îsi spun ca te iubesc! În viata mea n-am mintit mai frumos!
*** ~A kiss without a hug is like a flower without the fragrance.~
***Love the life you live and live the life you love!
***Fiecare esec este o importanta lectie de viata!
***Love is a bitch, but everybody needs her!
***In viata trebuie sa fi capabil sa infrunti toate greutatile cu un zambet!
***When someone hurts you, cry a river, build a bridge and get over it!
***Dureaza o secunda sa superi pe cineva, dar sa bucuri pe cineva iti poate lua o viata intreaga!
***Prima iubire, primul sarut, prima oara… nu se uita niciodata!
***Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu