marți, 8 ianuarie 2013

Statusuri de Dragoste 2013

Nu-mi da prietenie cand vreau iubire, ca nici eu nu-ti dau paine cand ti-e sete

Privirea mea da de stire... ca ochilor mei le e frica sa nimereasca intr-o noua poveste de iubire...

Să te laşi de iubit, e ca şi cum te-ai lăsa de fumat - parcă totul e sub control... până nu te îmbeţi
Iubirea nu cauta egalitate - o naste

Sa iubesti pe cel care nu te iubeste pe tine - e ca si cum ai astepta trenul in aeroport

Daca iubesti doua persoane in acelasi timp, alege-o pe a doua. Daca o iubeai pe prima, nu ar mai fi existat a doua!

Daca nu te iubeste cel pe care il vrei tu, asta nu inseamna ca nu te iubeste nimeni

O femeie ofera sex pentru a primi iubire. Un barbat ofera iubire pentru a primi sex.

Multumesc sulfetului tau bun pentru ca m-a primit in viata ta. Tu m-ai invatat sa iubesc , sa simt, sa traiesc, sa zambesc

Tu iubesti florile - dar le rupi, tu iubesti animalele - dar mănânci carne, tu îmi spui că mă iubeşti - "mie frică de tine".

Acum esti departe de mine… stii cat te-am iubit, iar acum te iubesc din amintiri… astept ziua in care o sa revii in bratele mele, imi lipsesti cumplit.

Distanţa poate ţine la depărtare doua mîini,dar nu şi doua inimi...

A iubi nu inseamna a ne privi unul pe celalalt, ci a privi amandoi in aceeasi directie. – Antoine de Saint-Exupery


Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara.
Oamenii spun ca iubirea e magie. Dar magia e doar iluzie.

Intr-o relatie fiecare fata isi doreste 3 lucruri : ochi care sa nu planga, buze care sa nu minta, iubire care sa nu moara

Il urasc pentru tot ce mi-a facut, il urasc ca m-a ranit , il urasc ca m-a mintit, il urasc ca imi spunea ca ma va iubi mereu si ca niciodata nu m-ar lasa orice s-ar intampla

Femeia cand isi propune ceva, poate traversa fundul marii cu tigarea aprinsa!

Nu exista nici prietenie si nici dragoste acolo unde nu exista respect si sinceritate
Oamenii care par reci si indiferenţi... candva au iubit mult

Sunt persoane care nu inceteaza niciodată sa se iubeasca. Asta pentru ca ceea ce ii uneste este mai puternic decat ceea ce ii desparte

O persoana care niciodata nu te lasa in pace este acea persoana care te iubeste cel mai mult dar nu stie cum sa arate asta

Vorbeam ore intregi la telefon, ce ciudat suna. Nu adormeam de nu-mi spunea noapte buna

Orice-ar face acum, nu mai are rost, esti doar un fost pe care chiar daca-l iubesc, ma prefac ca nu-l cunosc

Urasc faptul ca prietenii mei se schimba, doar pentru ca si-au facut alti prieteni noi!
Fiecare femeie poate e o regina pentru iubitul ei, insa pentru tatal ei va fi mereu o printesa!

Unii oameni imi sunt precum gandacii, nu mi-e frica de ei... dar mi-e SCARBA !

Nu este adevarat ca toti barbatii sunt la fel. De multe ori depinde de femeia pe care o au alaturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu