vineri, 15 februarie 2013

Blog de statusuri

Salutare prieteni, stiu ca nu scriu foarte des articole pe acest blog, motivul este cat se poate de simplu, este un blog de statusuri. Dar ceea ce vreau sa scriu in acest articol este altceva, nu de mult mi-am deschis inca un blog de statusuri, am vazut cum merge treaba pe aceasta nisa si cum ma pot promova, asa ca mi-am cumparat un domeniu simplu si ieftin, este un experiment pentru mine, la fel cum a fost si acest blog la inceput.

Blogul nou de statusuri este StatusuriOk.info, acolo o sa gasiti statusuri mai bine organizate pe categorii, mai sortate si cu sursa scrisa la finalul fiecarui articol, sper sa reusesc sa duc acel experiment la bun sfarsit si sa ajung in 2 luni la un trafic de peste 300 de unici pe zi, ca intr-un an sa depasesc 2000 de unici si sa fiu pe primul loc pe tagul principal, statusuri.

Deci, daca vreti sa cititi mai multe statusuri, sa va impresionati prietenii cu mesajele voastre de stare, va rog sa nu ezitati sa vizitati noul blog dedicat acestui subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu