joi, 29 august 2013

Statusuri Vara 2013

-Unde nu o sa fii tu, cea mai mare distractie o sa fie!

-Azi n-am chef sa fac nimic si basta. Vreau doar sa stau degeaba, se poarta vara asta.


-Si-atunci ies afara, e vant si este vara si ceru-mi spune: “Fugi, ca eu platesc!”


-Vara asta am sa ma-ndragostesc de tine


- Vacanta : o perioada de calatorii si relaxare in care iei de doua ori mai multe haine si jumatate din banii care iti trebuie.


- Vacanta trebuie sa fie indeajuns de lunga ca seful tau sa iti simta lipsa, si indeajuns de scurta ca el sa nu observe ca se poate descurca si fara tine.


- Am ajuns in cele din urma pe plajele insorite, in care ne-am ocupat mai ales sa ne ferim pielea de soare, trupurile de apa sarata si lucrurile de nisip. Erma Bombeck


- Vacanta : doua saptamani pe nisipurile insorite, cu restul anului pe pietrele ascutite ale finantelor. Sam Ewing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu