marți, 3 aprilie 2012

Statusuri BRB



  • Nu te deranja sa ma deranjezi!
  • (Busy)
  • Ultimul care m-a deranjat, e inca dat disparut .
  • Fara buzz sau alte forme de salut. Socializam cu alta ocazie !
  • Nu ma deranjati; am starea necesara de a trece cu tancul pe la tine prin casa .
  • Lasa ca daca vreau sa vorbesc cu tine, te caut eu !
  • //)) //\// //))
  • Sunt mai mult decat Stepped Out… Sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back !
  • Hai DND… Ca sa nu zic mai pe romaneste: JET !
  • Ma retrag in pestera mea, DND !
  • DND! D(da-te) N(nene) D(dracu) !
  • Error Message! Error 666: This status is busy… Try again later or go shoot yourself!
  • Frunza verde / Rug de mur / Deranjezi…. o iei in cur !
  • D!N!D , ma dau cu sania in congelator…
  • Bzzz!!!Bzzz!!! hai marsh… ca te bazai…
  • . ][)) ][\][ ][)) adica Dute Naibii Dobitocule !
  • Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : DND
  • Cine esti ? Ce vrei ? Daca ma deranjezi chem Politia!
  • DND… tre` sa infing toporul in geam…
  • dE’nE’dE – mA cErT cU pIxU…
  • dE’nE’dE – mAnAnC…nU sE vEdE cA aM AcOpEriT wEbU cU mUsTaR!
  • dE’nE’fE’De – CiTeSc nIjTe cArTzi dE joC …
  • DND… f*t mushte… bazai??
  • Don’t abuse the BUZZ !!!
  • Tara are nevoie de mine asa ca… DND !
  • DND… Not At My Mouse !
  • Deranjeaza-ma tu sa vezi cum iti canta dracii live !
  • Acum am treaba… mai tarziu sunt tot ocupata, dupa… ies in oras, cand ma intorc n-am timp…
  • DND… fac baitza in caditza!
  • DND… ma bate mama!
  • DND… il iau la bataie pe adrian prietenul meu imagina…
  • dnd…bunika la pc…nu da buzz ca se sperie
  • foaie verde puishor, tu dai BUZZ, yo dau ignor!
  • tastatura in reparatii.
  • Please try again never.
  • DnD….f*t musthe….bazai??? :>
  • DND .. dau gainile cu ruj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu