marți, 3 aprilie 2012

Statusuri de Despartire


1. Cand iti vei da seama ca eu am plecat...atunci vei regreta..!
2. Nici sticlele de alcool nici fumurile si nici parfumurile....nici alte femei...nu o sa te faca sa uiti ochii mei!!!
3. Nu mai sunt ca inainte,acum totul s-a schimbat viata merge inainte tot ce-a fost eu am uitat !
4. A fost totul frumos dar a venit ea si tu ma-nlocuesti
5. Iubirea se finiseaza cu un ultim sarut , ultim zimbet, ultima privire, mingiere dar nu si ultima lacrime
6. Am vazut ca-i scrii altei fete ca poza ei e super dar mie nimic nu mi-ai spus si nu mai stiu ce sa fac ca am crezut ca nu ma iubesti!
7. Cand iti va fi dor de mine..aminteste-ti un singur lucru...Tu m-ai lasat sa plec!
8. Imi este greu sa stiu ca te-am pierdut pe totdeauna,si numai cred ca pot trai fara tini nici macar o secunda
9. Iubire sfanta ti-am jurat,dar tu tot ai plecat...!!
10. Te-am iubit....Credeam ca si tu ma iubesti...Dar m-am inselat...Fiecare zi petrecuta cu tn a fost o zi pierduta pe degeaba din viata mea...Tu ma foloseai..Dar azi iubesc din nou..Iar tu suferi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu