miercuri, 4 aprilie 2012

Statusuri De Dor


1. Stau pe scaun,ma gandesc...mama crede ca citesc,dar eu ma gandesc la tine cum ar fi sa rup scaunul cu tine.
2.  Mie dor de tine , de ochi tai ,de privriea ta , sa ma stringi in brate sa ma saruti de ce ?de ce ?nu esti langa mine?
3. Cand imi vine dor de tine,string pernuta linga mine!!!!!!!!
4. Amintirea nu se scrie..... Pe o foaie de hartie..... Ci pe o inima curata..... Sa nu fie uitata niciodata...:))
5. Mie dor de tine si nu stiu cum sa iti spun dar sa nu uiti ca te iubesc enorm de tot da ca ti am gresit cu ceva sa imi spui da ca nu la revedere
6. Mi-e dor sa aud cum spui ca ma iubesti si ca ma doresti si in bratze sa ma tii si cu dragoste sa mi spui ca ma doresti si sunt tot ce ai dori
7. Adu-ti aminte,intotdeauna ai fost artist la cuvinte,dar ai uitat ceva iubirea nu se spune...ia se simte!? 
8. Nimeni nu te vrea langa el mai mult ca mine.
9. Intoarce-te....mi-e dor de tine!!!
10. M-am gandit la tine si acum ma gandesc fiecare secunda la tine Imi este gandul. Imi aduc aminte de zilele in care eram impreuna si parca era un vis. Te astept acum cu mare dor ce este in inima la mine. Ziua in care am sa te vad din nou va fi cea mai senina, si cea mai calda. Asa cum va fi la mine in inima.Tu esti fericirea mea, IUBIREA MEA!! Nici nu mi-am imaginat ca asa de mult am sa te iubesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu