vineri, 13 aprilie 2012

Statusuri Romantice

Partea I
1. Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte…
2. Dumnezeu ne-a dat 2 picioare sa mergem, 2 maini sa tinem, 2 ochi sa vedem, 2 urechi sa auzim, dar de ce ne-a dat o sg. inima? Pt. ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti…
3. Dragostea se naste din priviri,creste pe buze si moare in lacrimi !
4. Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus… te-asi iubi!!
5. Dragostea este singurul joc care se joaca in 2 si ambii casiga…
6. Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da…
7. Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus
in suflet caldura si gingasia nesfarsita , cu zambetul tau m-ai invatat
sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta … sarutul tau mi-a daruit
dulceata nemaintalnita , ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea
exista , iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…
8. Sa iubesti nu e nimic , sa fii iubit e ceva , sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL !!!
9. Dragostea e ca o clepsidra, cand ti-se umple inima,ti se goleste creierul…
10. Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea ! Cu multa dragoste, Cineva
Partea II
01. Acela care nu se iubeste pe sine insusi nu stapaneste nimic pe lumea asta…
02. Acum cand te iubesc te rog nu spune NU doar pentru tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu !
03. Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut, inca ii mai simt amprenta lui… 04. Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…
05. Ai grija de zambetul tau, de buzele tale, de sufletu meu… Ai grija de inima mea… Ai grija de noi si de dragostea noastra…
06. Ai inchis marea in ochi si soarele-n suflet, ca ma topesc de cate ori ma atingi, si ma-nfior de cate ori ma privesti, te iubesc si n-o sa renunt niciodata la tine…
07. Alfabetul incepe cu ABC. Numerele incep cu 123. Muzica incepe cu do-re-mi. Si iubirea incepe cu tine si cu mine
08. Alfabetul incepe cu litera ‘a’, numaratoarea cu ‘1′, tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine…
09. Alfabetul inepe cu A… numaratoarea cu UNU… supararea cu o LACRIMA… dragostea cu tine INGERAS :X:X:X
10. am gasit un inamic cu numele de pupik… ti-l trimit rapid k e mic ji l-am prostit… e mort dupa buzele tale dak nu te pupa moare :*:*
11. Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine…
12. Am plans, am suferit, am pierdut atatea, totul pentru o cauza nobila : IUBIREA dintre noi doi…
13. Am sa-ti spun un cuvant care doare: IUBIRE, pentru el exista remediu prin : dragoste, incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu esti tu . . .
14. Ar trebui sa te denunt pentru trafic de droguri! Dar nu o fac pentru ca sunt dependenta… si as muri fara o doza zilnica din sarutarile tale!
15. As vrea acum sa ma trezesc cu un sarut, cu tine, sa-ti spun ca te iubesc, sa ma atingi pe mine, sa nu conteze vreun prieten ci numai tu si eu. TE IUBESC!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu